مقالات
game

زنجبيل رنده شده
نمك سياه
نحوه آماده سازي

آب را در يك تابه گرم كنيد، اما آن را به جوش نياوريد. اگر آب را بيش از حد گرم كرديد، آن را كنار بگذاريد تا كمي خنك شود. عسل ارگانيك، ليمو، زنجبيل رنده شده را بهم بزنيد.

 

شير با عسل براي لاغري و كاهش وزن
اگر عاشق شير هستيد، مي توانيد با يك قاشق غذاخوري عسل ارگانيك از آن لذت ببريد تا لاغر شويد.

يك ليوان شير
1 قاشق غذاخوري عسل ارگانيك
نحوه آماده سازي

شير را بجوشانيد، سپس بگذاريد تا دماي ولرم خنك شود. براي تقويت طعم مي توانيد آن را با برگ بو و هل بجوشانيد. عسل را اضافه كرده و خوب هم بزنيد.

يك فنجان شير كامل حاوي 69/7 گرم پروتئين است. مصرف پروتئين متابوليسم را افزايش مي دهد، سيري را افزايش مي دهد، چربي شكم و فشار خون را كاهش مي دهد. افزودن عسل به آن مي تواند اين روند را تسريع كند.

 

عسل با آب گرم براي كاهش وزن
حتي مي توانيد از عسل با آب گرم براي كاهش وزن لذت ببريد.

يك ليوان آب ولرم
1 قاشق غذاخوري عسل ارگانيك
نحوه آماده سازي

يك ليوان آب را گرم كنيد و آن را تا دماي ولرم گرم كنيد. يك قاشق غذاخوري عسل ارگانيك را مخلوط كرده و در حالي كه هنوز گرم است بنوشيد. يك مطالعه منتشر شده در مجله تحقيقات باليني و تشخيصي نشان داد كه نوشيدن آب بيشتر باعث افزايش ترموژنز مي شود، كه باعث كاهش وزن بدن و شاخص توده بدن مي شود و باعث بهبود تركيب بدن افراد داراي اضافه وزن مي شود.

موارد احتياط عسل و آب
عسل با آب گرم براي كاهش وزن و تقويت متابوليسم موثر است. اما در عين حال، هنگام استفاده از آن بايد از برخي اقدامات احتياطي مطلع باشيد.

اگرچه عسل به عنوان يك عامل ضد ديابت در نظر گرفته مي شود و در مقايسه با قند كنترل قند خون بهتري دارد، اما در صورت داشتن نوسان در سطح گلوكز، احتياطاً استفاده از آن مهم است.

عسل كالري زيادي دارد اين مي تواند بر ميزان تغذيه اي كه ارائه مي دهد غلبه كند. بنابراين، مقدار عسل اضافه شده به آب گرم را با دقت اندازه گيري كنيد تا ميزان كالري تنظيم شود.

 

چاي سبز و عسل براي كاهش وزن
اگر عاشق چاي هستيد اما نگران افزايش وزن هستيد، چاي سبز نوشيدني سالمي است كه مي توانيد لذت ببريد.

1 كيسه چاي سبز
1 قاشق چاي خوري عسل ارگانيك
يك فنجان آب
نحوه آماده سازي

يك فنجان آب بجوشانيد. كيسه چاي را به مدت 1-2 دقيقه در آب خيس كنيد. به محض خنك شدن چاي تا دماي اتاق در يك قاشق چاي خوري عسل مخلوط كنيد.

بسياري از مطالعات نتيجه گرفته اند كه اگر با اين عادت سازگار باشيد، نوشيدن چاي سبز مي تواند به كاهش وزن بدن كمك كند. افزودن عسل به آن باعث افزايش بيشتر متابوليسم و ​​تسريع در كاهش وزن مي شود.

سيب و عسل براي لاغري
يك سيب را به صورت ورقه اي برش داده و مقداري عسل روي آن بريزيد. اگر ميخواهيد يك معالجه سريع داشته باشيد، يك سيب را برش بزنيد. سپس، چند قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق پودر دارچين روي خلال ها بريزيد.

 

دارچين و عسل براي لاغري
اين يك روش طبيعي و موثر براي شروع رژيم لاغري است.

1/2 فنجان آب
1 عدد چوب دارچين
1 قاشق غذاخوري عسل
نحوه آماده سازي

آب را بجوشانيد و چوب دارچين را در يك قوري بريزيد و آب جوش را درون آن بريزيد. اجازه دهيد آب حدود 10 دقيقه بماند. چوب دارچين را دور بريزيد و عسل را در آب مخلوط كنيد. گرم بنوشيد.
منبع : https://sardasht-kala.ir/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۶:۱۲ ] [ gamer ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی